Profesjonalnie zaprojektowana strona internetowa dla prawników może pomóc ale może też zaszkodzić działaniom marketingowym Twojej firmy w Internecie. Rozważ pięć strategii projektowania stron internetowych, aby wzmocnić swoje działania.
Nazwa domeny
Wybierając nazwę domeny czyli adresu internetowego, musisz wziąć pod uwagę trzy rzeczy; długowieczność, obszar praktyki i wyszukiwanie lokalne. Nie chcesz kupować nazwy domeny, którą potem ostatecznie zmienisz. Chcesz wybrać nazwę domeny, której możesz używać na dłuższą metę. Załóżmy na przykład, że Twoja firma to Prawnik Nowak i kupujesz domenę prawniknowak.pl. A co jeśli nawiążesz z kimś współpracę i będziesz miał partnera biznesowego?
Nazwa strona będzie już nieaktualna a cała praca marketingowa pójdzie na marne.
Z drugiej strony, jeśli Twoja firma ma główną dziedzinę praktyki, taką jak prawo karne i wybierzesz domenę taką jak prawokarnekrakow.com, to nie ma znaczenia, że zmieni się nazwa Twojej firmy, domena Twojej witryny pozostanie trafna w wyszukiwaniu lokalnym wyniki.
Responsywne i przyjazne dla urządzeń mobilnych
Dziś Twoja nowoczesna strona internetowa musi wyświetlać się prawidłowo, niezależnie od urządzenia, z którego korzystają Twoi potencjalni klienci. Projektowanie responsywne to technika budowania stron, która pozwala każdej stronie określić sposób jej wyświetlania na podstawie rozmiaru ekranu. Bez responsywnego projektowania strony musiałyby być budowane z różnymi układami dla różnych rozmiarów ekranu. Responsywne witryny projektowe są również znacznie łatwiejsze w użyciu. Eliminują potrzebę ciągłego powiększania, przewijania i innych frywolnych interakcji użytkownika.
Twoje działania marketingowe nie zajdą daleko, jeśli strony dla prawników nie są przyjazne dla urządzeń mobilnych, a jako prawnik przegrasz z konkurencją. Dostosowanie do urządzeń mobilnych jest tak ważne, że Google plasuje strony internetowe dostosowane do urządzeń mobilnych wyżej niż tradycyjne strony www i oferuje bezpłatne narzędzie, które poinformuje Cię, czy Twoja prawnicza strona kwalifikuje się do kategorii dostosowanych do urządzeń mobilnych. Wszelkie niezbędne zmiany w Twojej stronie powinny zostać natychmiast wprowadzone.
SEO i wyszukiwanie lokalne
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek robi dokładnie to, co mówi – optymalizuje Twoją stronę pod kątem najlepszych wyników wyszukiwania organicznego. Osoba zajmująca się SEO będzie miała konkretne porady dotyczące tego, jak należy zbudować stronę oraz ją zoptymalizować.
Elementy strony internetowej dla prawników
Niektóre kluczowe elementy projektu, które należy wziąć pod uwagę, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia użytkownika, obejmują:
- Umieszczanie numeru telefonu na każdej stronie, nie tylko na stronie kontaktowej. Najlepiej też umieścić numer telefonu gdzieś na górze strony.
- Pomaganie użytkownikom w powrocie do strony głównej poprzez połączenie logo ze stroną główną lub umieszczenie przycisku „Strona główna”
- Posiadanie działającego paska wyszukiwania witryny na stronie głównej
- Tworzenie łatwych i intuicyjnych formularzy, które nie wymagają więcej informacji niż dokładnie tego, czego potrzebujesz.
Zawartość
Twoje treści mogą dosłownie tworzyć lub niszczyć kampanie marketingowe. Sposób, w jaki prezentujesz swoje treści, może być równie ważny, jak to, gdzie je prezentujesz. Jeśli chodzi o projektowanie stron internetowych, Twoja strona główna to miejsce, w którym przyciągasz zainteresowania czytelników, jasno określając, kim jesteś i co oferujesz. Twoja strona główna powinna być schludna i czysta, szybko się ładować, a numer telefonu i lokalizacja powinny być łatwo widoczne. Wyświetl swoją stronę internetową dla prawników w telefonie komórkowym i upewnij się, że treść i układ pokazują numer telefonu, godziny pracy i lokalizację. Upewnij się, że przekonujące obrazy i slogany wyświetlają się poprawnie na telefonie.
Częste aktualizacje
Musisz zadbać o to, by Twoje treści były świeże i trafne. Zdjęcia, których używasz na swojej stronie, a także treść, powinny być regularnie aktualizowane. Jeśli Ty lub Twoi prawnicy macie poglądy na temat nowych przepisów lub opinii sądowych, a także wszelkie wygrane, którymi można się pochwalić, możesz umieścić je na odpowiednich stronach.
O nas/Profile adwokatów
Statystycznie strony „O nas” są drugą najczęściej oglądaną podstroną po stronie głównej. Spraw, aby Twoja podstrona „O nas” była ciekawa i zawierała istotne informacje, dołączając pełne profile swoich prawników, a także wyjątkowo angażujące treści, które dokładnie reprezentują Twoją markę. Uwzględnij w treści co wyróżnia Cię na tle konkurencji.
Strona kontaktowa
Możesz po prostu umieścić swój numer telefonu i wskazówki dojazdu do biura na stronie kontaktowej lub dołączyć zdjęcia biura, mapę widoku ulicy ze wskazówkami dojazdu do biura lub prosty formularz, który umożliwia odwiedzającym natychmiastowy kontakt online.
Z naszej strony zalecamy również znaleźć firmę której mottem jest profesjonalne tworzenie stron internetowych. Po powyższych wskazówkach widać iż do tworzenia strony internetowej warto się dobrze przygotować.